مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی مدل های مختلف بندرخت ریلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف بندرخت مدرن در بازار تهرانفروش فوق العاده انواع بندرخت ریلی تاشوخرید بندرخت استیل ضد زنگلیست قیمت روز بندرخت دیواری کشوییفروشگاه اینترنتی بهترین بندرخت آپارتمانی

خرید اینترنتی بندرخت در سال های اخیر به علت کمبود وقت مشتریان برای گشت و گذار در بازار افزایش چشمگیری داشته است تا جایی که مراکز فروش عمده بندرخت عرضه ی خود را به صورت اینترنتی انجام داده و مشتریان نیز خرید بندرخت آنلاین را ترجیح می دهند. بندرخت ریلی تاشو یکی از پرطرفدارترین انواع بندرخت در بازار می باشد که مشتریان این محصول را به علت اشغال فضای کمتر و سهولت در جابجایی خریداری می کنند.

خرید اینترنتی مدل های مختلف بندرخت ریلی

مدل های مختلف بندرخت مدرن در بازار تهران

مدل های مختلف بندرخت مدرن در بازار تهران

اگر شما به دنبال خرید بندرخت هستید, در این قسمت به معرفی برخی معروف ترین برندها و مارک های تولیدی می پردازیم:

  • بندرخت یونیک:

این بندرخت تمام استیل از پرطرفدارترین انواع بندرخت در بازار می باشد که به دلیل زیبایی در طراحی و همچنین استحکام و ماندگاری مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

  • بندرخت سامینا از نوع تاشو:

این بندرخت از نوع دیواری و تاشو بوده و جنس آن از فلز ضد زنگ مرغوب می باشد. طول بندهای این محصول در حالت کاملا باز 12 متر بوده و توانایی تحمل وزن 8 کیلوگرم را دارا می باشد.لازم به ذکر است که این بندرخت برای فضاهای کوچک مثل آشپزخانه یا حمام بسیار مناسب است.

  • بندرخت براسیانا

این محصول ساخته شده از استیل ضد زنگ و پلی اتیلن بسیار مرغوب می باشد و به واسطه استحکام مواد به کار رفته در ساخت آن, توانایی تحمل وزن های سنگین را نیز داراست. این بندرخت دارای ابعاد استاندارد و تاشو می باشد و بنابرین فضای زیادی را اشغال نمی کند و اندازه ی آن برای استفاده روزمره ی یک خانواده 3 ت 4 نفره کاملا مناسب است.

  • بندرخت ریلی سارینا

جنس این محصول از استیل ضد زنگ بسیار مرغوب بوده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است از این برای فضاهای مرطوب مانند حمام یا استخر گزینه ی بسیار مناسبی است. این بندرخت از نوع دیواری, ریلی و تاشو بوده و به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

  • بندرخت بازشو مدل ونوس

اگر حجم لباس های شما زیاد است و نیاز به بندرختی بزرگتر دارید این محصول می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. بندرخت ونوس دراری سه طبق می باشد و این امکان را به شما می دهد که انواع لباس را به صورت جداگانه روی آن آویزان نمایید. همچنین چرخ دار بودن این محصول باعث می شود بتوانید به راحتی آن را در منزل جابه جا کنید.

  • بندرخت آرتیستون صنعت

این محصول از جنس فولاد ضد زنگ با روکش کروم بوده که از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار است و به واسطه ی نوع ساخت, قابلیت تحمل وزن های سنگین را داراست.

فروش فوق العاده انواع بندرخت ریلی تاشو

فروش فوق العاده انواع بندرخت ریلی تاشوامروزه به علت گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی و کمبود فضا در منازل, بسیاری مایلند برای صرفه جویی در اشغال فضا برای آویختن و خشک نمودن البسه خود از بندرخت های آپارتمانی استفاده نمایند. در این میان بندرخت های ریلی تاشو بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند زیرا علاوه بر کارایی مناسب فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می نمایند.

خرید بندرخت استیل ضد زنگ

خرید بندرخت استیل ضد زنگ

امروزه اکثر خانواده ها برای شستشوی لباس های خود از ماشین لباسشویی استفاده می کنند. بیشتر ماشین های لباسشویی دارای سیستم خشک کن پس از شستشو می باشند ولی لباس ها همچنان دارای مقداری رطوبت می باشند که باید با آویختن در فضای آزاد یا روی بندرخت خشک شود. از آنجایی که رطوبت می تواند زنگ زدگی و تخریب فلزات شود لذا پیشنهاد می شود اگر قصد خرید بندرخت دارید, مطمئن شوید که از جنس فولاد ضدزنگ که در برابر رطوبت مقاوم است ساخته شده است.

لیست قیمت روز بندرخت دیواری کشویی

لیست قیمت روز بندرخت دیواری کشوییاگر به دنبال بندرختی مناسب برای فضاهای کوچک مثل سرویس بهداشتی, حمام یا آشپزخانه هستید بهترین گزینه بندرخت دیواری کشویی است. این نوع بندرخت دارای طناب هایی کشویی است که پس از استفاده در بدنه ی بندرخت جمع می شوند و فضایی اشغال نمی کنند.

فروشگاه اینترنتی بهترین بندرخت آپارتمانی

فروشگاه اینترنتی بهترین بندرخت آپارتمانیبا توجه به رشد بازار بندرخت آپارتمانی افزایش قیمت بندرخت های وارداتی بسیاری از تولیدی ها محصولات فلزی اقدام به تولید انبوه بندرخت استیل ضد زنگ ارزان نموده و توانسته اند بخش بزرگی از این بازار را در ایران تصاحب نمایند. 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید