مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان رخت پهن کن فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با جنس انواع رخت پهن کن آشنا شویدراهنمای خرید رخت پهن کن فلزی

عرضه کنندگان رخت پهن کن فلزی سعی می کنند انواع نمونه های محصول را از نظر اندازه، مدل، طرح و ضخامت در اختیار مشتریان بگذارند تا تمام اقشار جامعه مطابق با درآمد و سلیقه خود بتوانند آن ها را خرید کنند. رخت پهن کن وسیله ای می باشد که انواع لباس ها بعد از شستن روی آن ها انداخته می شوند.

عرضه کنندگان رخت پهن کن فلزی

با جنس انواع رخت پهن کن آشنا شوید

با جنس انواع رخت پهن کن آشنا شوید رخت پهن کن ها معمولا در جنس های فلزی (تمام استیل) و پلاستیکی تولید می شوند که نمونه های استیل آن کاملا ضد زنگ می باشند و استحکام بالای دارند. علاوه بر جنس این کالا ها در انواع مختلفی تولید می شوند که این باعث شده خرید آن ها افزایش چشمگیری داشته باشد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  •  رخت پهن کن ایستاده : این نمونه همان طور که از نامش پیداست به صورت ایستاده می باشد که به دو مدل تاشو و چرخدار تولید می شود نمونه تاشو بودن آن باعث شده در مواقعی که به آن نیاز نداریم به راحتی آن را جمع کنیم و در مکان مناسبی بگذاریم که این باعث می شود فضای کمی اشغال شود. اما مدل چرخ دار بودن آن با استفاده از چرخ های که دارد می توان آن را جا به جا کرد.
  • بند رخت آپارتمانی دیواری : این نمونه روی دیوار نصب می شود و می توان در مواقعی که به آن نیاز نیست جمعش کنیم.
  • رخت آویز آپارتمانی شوفاری : دارای دو سر خمیده می باشد که باعث شده بتوان به راحتی آن را داخل رادیاتور برد و چند میله ساده ای دارد که لباس ها روی آن پهن می شوند.
  • رخت آویز چتری : در این مدل میله های آن مانند چتر روی رخت پهن کن قرار گرفته اند و با میله بلندی که دارد روی زمین به صورت ایستاده قرار می گیرد.
  • رخت پهن کن سقفی : که روی سقف نصب می شود و برای پهن کردن لباس های کودک، لباس های زیر و جوراب ها استفاده می شود.

راهنمای خرید رخت پهن کن فلزی

راهنمای خرید رخت پهن کن فلزی راهنمای خرید رخت پهن کن فلزی شامل گزینه های زیر می شود:

  • رخت پهن کن استیل همان نمونه فلزی بند رخت ها می باشد که در هنگام خرید باید نمونه های را انتخاب کنید که تمام استیل باشند تا در مقابل رطوبت و آب دچار زنگ زدگی نشوند.
  • به مکانی که می خواهید بند رخت را در آن بگذارید توجه کنید تا بتوانید سایز مناسبی را خرید کنید.
  • با توجه به تعداد اعضای خانواده خود و میزان لباس های که باید روی آن انداخته شود طول رخت پهن کن را انتخاب کنید چون هر چه طول آن ها بزرگتر باشد فضای بیشتری برای پهن کردن لباس ها وجود دارد.
علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید