مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بند رخت استیل ضد زنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده بند رختویژگی های بند رخت استیل

فروش عمده بند رخت استیل به تمام شهرهای ایران و کشورهای همسایه با روش های جدید و به روز در حال انجام است. بند رخت استیل ضد زنگ به کدام کشورها و با چه قیمتی صادر می شود و شرایط و قوانین صادرات آن چیست؟

آیا میدانید برای بررسی آمار صادرات و ورادات بند رخت و هر کالای دیگری چه کار باید کرد؟

فروش عمده بند رخت

برای هر کالایی در گمرک تقریبا تمام کشورهای جهان یک کد به نام HS Code تعریف شده است. به کمک این کد می توان آمار واردات و صادرات هر محصولی را ثبت کرد. در حال حاضر می توان گفت همه کشورهای جهان از این کدها استفاده می کنند.

در این سیستم به هر محصول یک عدد یکتا اختصاص داده می شود. این کد ها سطح بندی شده هستند.

به طور مثال 07 متعلق به سبزیجات و نباتات است سپس در سطح بعدی 0702 متعلق به گوجه فرنگی از این خانواده است. در ادامه هم به همین ترتیب دسته بندی ها ادامه دارد. هر اچ اس کد استاندارد شامل هشت رقم می باشد.

در حال حاضر اچ اس کد مربوط به بند رخت استیل ضد زنگ 83025000 می باشد. می توانید کد مربوط به هر کالایی را در سایت های معتبر پیدا کنید و از طریق آن صادرات و قیمت عمده بند رخت را بدست آورید.

فروش بند رخت استیل

فروش عمده بند رخت

فروش عمده بند رخت به صورت صادراتی و داخلی انجام می شود. بسیاری از مشتریان خارجی که برای خرید عمده بند رخت مراجعه می کنند تلاش می کنند تا کیفیت متوسط و قیمت بسیار پایین دریافت کنند تا هزینه های حمل و نقل و هزینه های گمرک و ترخیص روی حجم بالا پوشش داده شود.

به همین دلیل است که گاهی دیده می شود که قراردادهای طولانی مدت برای تامین مصنوعات فلزی مانند بند رخت و میز اتو بین تولیدکننده و صادرکننده بسته می شود. در این قراردادها معمولا تلاش بر این است که تا مدت زمان معمولا یک یا دو سال قیمت ها برای آن مشتری خاص ثابت نگه داشته شود.

یکی از ویژگی های مهمی که برای خارجی ها مهم است تحمل وزن یک بند رخت است. در صورتی که از لوله های با ضخامت یا اصطلاحا گوشت مناسب استفاده نشود با کمی فشار لباس بند رخت به راحتی خم می شود. این مورد اصلا خوب نیست و مشخص می شود که بند رخت از مواد اولیه بسیار ضعیف ساخته شده و کیفیت مناسبی ندارد. یک بند رخت که کیفیت مناسب داشته باشد باید حداقل تحمل وزن 30-40 کیلوگرم را داشته باشد تا بتواند به راحتی در آپارتمان و منزل بدون دغدغه استفاده شود.

فروش عمده بند رخت

ویژگی های بند رخت استیل

برای داشتن یک خرید خوب مشتری عمده بند رخت استیل باید از ویژگی های آن به خوبی آگاه باشد. در صورتی که مشتری در این بازار تازه کار باشد توصیه می شود حتما با افراد قدیمی تر مشورت کند تا به خوبی از بازار آن محصول در کشور مقصد یا شهر مقصد (در خرید داخلی) آگاه باشد.

فروش عمده بند رخت استیل به ویژگی های زیر بستگی دارد:

  • جنس بند رخت
  • کیفیت ساخت بند رخت
  • تحمل وزن
  • نوع بند رخت (ایستاده، پروانه ای، دو طبقه، چرخدار و…)
  • بسته بندی
در واقع می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین قیمت یک بند رخت جنس و کیفیت آن است. در حال حاضر در بازار ایران استیل و آلومینیوم حرف اول را می زند.

البته قیمت بند رخت آلومینیومی بسیار گرانتر است و محل بحث ما نیست. اما بند رخت استیل برای مناطق پربارش و مرطوب اهمیت خیلی زیادی دارد. زیرا این مدل اگر استیل 304 اصل باشد کاملا ضدزنگ است و تحت هر شرایط مرطوبی مقاومت خود را حفظ می کند.

خشک کردن لباس به صورت سنتی با طناب هایی که از یک طرف حیاط به طرف دیگر کشیده شده اند مشکلات و دردسرهای زیادی دارد. از جمله گم شدن لباس ها و باد بردن آن ها. افتادن روی زمین و کثیف شدن لباس هایی که یک بار با زحمت شسته شده اند و همچنین یخ زدن لباس ها در شب های زمستان!

به علاوه در صورتی که هوا سرد یا بارانی باشد لباس هایی که برای خشک کردن بیرون منزل پهن شده اند اصلا خشک نخواهد شد. در این شرایط در صورتی که از یک بند رخت استیل ضد زنگ آپارتمانی استفاده نشود فرد مجبور می شود لباس ها را به داخل منزل منتقل کرده و روی مبل و کمد آن ها را پهن کند که اصلا منظره جالبی نخواهد شد.

همه این مشکلات با یک بند رخت استیل ضدزنگ حل خواهد شد. هر چند هنوز هم در بسیاری از مناطق از طناب برای خشک کردن لباس استفاده می شود اما شرایط جدید و افزایش رفاه در جامعه باعث می شود خیلی زود این محصول جای خود را در بین تمامی خانواده ها باز کند. البته داشتن یک بند رخت مناسب که بتواند تمامی نیازهای افراد خانواده را رفع کند و کیفیت خوبی هم داشته باشد برای این امر ضروری است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید