مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت انواع بند رخت فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت روز رخت آویز فلزی در بازار خرید انواع مدل بند رخت دیواری و آپارتمانی تاشوفروش آنلاین انواع بند رخت فلزی تاشو با بهترین قیمت بهترین مارک و مدل بند رخت فلزی عمده فروشی و پخش انواع چوب لباسی و رخت آویز بررسی و مشخصات بند رخت فلزی مرغوب

قیمت بند رخت با توجه به انواع مختلف و کیفیت های متفاوت این محصول متغیر می باشد. امروزه به دلیل کم بودن مساحت آپارتمان ها افراد به دنبال کالا هایی با کمترین میزان اشغال فضا هستند. به دلیل تقاضای زیاد این محصول، شرکت های زیادی بند رخت را در انواع و مدل های گوناگون که هر کدام کارایی خاصی دارند تولید و روانه بازار می کنند. در ادامه این مطلب با انواع بند رخت و کاربرد آن ها آشنا می شوید.

لیست قیمت انواع بند رخت فلزی

لیست قیمت روز رخت آویز فلزی در بازار

لیست قیمت روز رخت آویز فلزی در بازاربه دلیل پر کاربرد بودن بند رخت این کالا به یکی از ضروری ترین لوازم خانگی تبدیل شده است. یک از انواع بند رخت آپارتمانی رخت آویز فلزی می باشد. این نوع از بند رخت توسط برند ها و شرکت های مختلفی تولید می شود در نتیجه قیمت این محصول نیز متفاوت خواهد بود.

بند رخت فلزی یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین انواع بند رخت آپارتمانی می باشد. که بسته به فلز و لعاب به کاربرده در ساخت آن قیمت گذاری می شود. علاوه بر این رخت آویز فلزی بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل است. این نوع از بند رخت به دلیل استفاده از مفاصل تاشوی روان به آسانی جمع می شود و فضای کمی مانند زیر تخت و … را اشغال می کند.

از دیگر قابلیت های رخت آویز فلزی:

  • استحکام و دوام بالا
  • پایه های ضد لغزش
  • فضای کافی برای خشک کردن لباس ها
  • مناسب برای استفاده در داخل خانه یا فضای باز

خرید انواع مدل بند رخت دیواری و آپارتمانی تاشو

 خرید انواع مدل بند رخت دیواری و آپارتمانی تاشوبا توجه به کم بود جا و مساحت آپارتمان ها خشک کردن لباس ها به امری کلافه کننده برای خانم های خانه دار تبدیل شده است. بنابراین انتخاب وسیله ای که فضای کمی را اشغال کند و بیش ترین مقدار لباس را خشک کند به یک امر ضروری تبدیل شده است شما می توانید با خرید بند رخت دیواری و آپارتمانی این نیاز ضروری را به بهترین شیوه ممکن بر طرف نمایید.

بند رخت دیواری تاشو بعد از خشک کردن لباس ها دیگر نیاز به جابه جایی ندارد و  با بستن آن جمع می شود. از دیگر ویزگی های این بند رخت جنس و بدنه مقاوم، طراحی زیبا و خشک کردن همزان میزان زیاد از لباس هاست.

بند رخت های آپارتمانی در انواع دیواری، چتری و ایستاده هستند. این بند رخت ها قیمت مناسبی دارند و همه افراد توانایی تهیه این کالا را دارند.

فروش آنلاین انواع بند رخت فلزی تاشو با بهترین قیمت

فروش آنلاین انواع بند رخت فلزی تاشو با بهترین قیمت تولید بند رخت فلزی به دلیل تقاضای زیاد این محصول در سال های اخیر به طور زیادی رونق داشته است. این تولید کنندگان انواع بند رخت فلزی را در مدل ها و طرح های مختلف چون بند رخت ایستاده، بند رخت چتزی، و سایر مدل ها تولید و عرضه می کنند.

این تولیدی هه به روش های مختلفی محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهند. یکی از بهترین راه های فروش بند رخت فروش این کالا به صورت آنلاین می باشد. در این شیوه نیاز به مراجعه حضوری مشتری برای خرید بند رخت نیست، در نتیجه خریدار می تواند با صرف کمترین وقت و هزینه بهترین رخت آویز را تهیه کند. از  دیگر خصوصیات خرید اینترنتی این است که بدون واسطه و باقیمت مناسب تر می توان کالای مورد نظر را تهیه کرد. و از نظر سایر مشتریان درباره این کالا و محصول اطلاع یافت.

بهترین مارک و مدل بند رخت فلزی

بهترین مارک و مدل بند رخت فلزی تولید کندگان و شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع بند رخت آپارتمانی و بند رخت هتلی فعالیت می کنند.  که یکی از بهترین مارک های تولید شده در ایران بند رخت لسبو است. این محصول با طراحی متفاوت و زیبا بر روی سقف نصب می شود و  اصلا وجود آن در فضای خانه احساس نمی شود زمانی که به این وسیله نیاز است از طریق بند مخصوص پایین آورده می شود و بیشترین حجم لباس را می شود روی آن پهن کرد و دوباره آن را به سمت بالا حرکت داد.

از دیگر ویژگی های بند رخت لبسو:

  1. قیمت بند رخت لسبو نسب به نمونه های مشابه خارجی مناسب تر است
  2. به آسانی نصب می شود
  3. قابل استفاده در سقف بالکن
  4. استحکام و دوام بالا
  5. استفاده از بهترین مواد در ساخت بند رخت لسبو

عمده فروشی و پخش انواع چوب لباسی و رخت آویز

عمده فروشی و پخش انواع چوب لباسی و رخت آویز علاوه بر آپارتمان ها بسیاری از مکان های عمومی مثل هتل ها ، مسافر خانه ها، خوابگاه ها، فروشگاه ها و … مشتری این محصولات پر کاربرد هستند. چوب لباسی و رخت آویز در مدل های متنوعی تولید می شود.

عمده فروشی و پخش انواع چوب لباسی ایستاده و پشت درب با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بسیاری از فروش گاه ها و لوازم پلاستیکی خانگی صورت می گیرد.

این وسایل به دلیل کارایی بالایی که دارند در بسته به کاربردی که دارند در انواع مختلفی تولید و  توزیع می شوند. قیمت انواع رخت آویز و چوب لباسی با توجه به طراحی و کیفیت ساخت متفاوت می باشد.

از مزیت های چوب لباسی این است که با آویز کردن لباس ها می توان به سرعت به فضای خانه نظم داد.

انواع چوب لباسی:

  • چوب لباسی ایستاده
  • جا لباسی دیواری
  • چوب لباسی بچه گانه
  • چالباسی تاشو
  • آویز شال و روسری

بررسی و مشخصات بند رخت فلزی مرغوب

بررسی و مشخصات بند رخت فلزی مرغوببند رخت تاشو فلزی یکی از  کاربردی ترین لوازم خانگی است که امروزه داشتن آن در آپارتمان ها به یک وسیله ضروری تبدیل شده است. این نوع از بند رخت در کیفیت ها و جنس های گو ناگون تولید می شود؛ که برخی دارای پوشش بدون لعاب بوده و بعد از چند بار استفاده کیفیت خود را از دست می دهد. بنابراین در انتخاب بند رخت باید تمام مشخصات این محصول مورد بررسی قرار بگیرد.

این بند رخت ها معمولا دارای دو طبقه می باشند؛ که از قسمت پایین می توان برای خشک کردن لباس های کوچک استفاده کرد. جنس این بندرخت از غالبا از استیل است که هم در برار وزن انواع لباس استحکام دارد و هم مقاوم در برابر زنگ زدگی می باشد.

اگر شما تصمیم به خرید بند رخت دارید بهتر است قبل از خرید علاوه بر قیمت به این نکات  نیز توجه کنید:

  • در ساخت  اتصالات و لوله ها از جنس مرغوب استفاده شده باشد و قابلیت باز و بسته شدن را به راحتی داشته باشد.
  • ظرفیت لازم برای خشک کردن حجم مناسب لباس را داشته باشد.
  • دارای جنس مرغوب و مستحکم باشد، بهترین جنس به کار رفته در بند رخت ها استیل تو خالی می باشد که ضد زنگ است.
  • با توجه به فضای محدود آپارتمان ها و منازل مسکونی بند رخت نیاز به جابه جایی دارد پس باید در انتخاب وزن این محصول نیز دقت لازم به عمل آید.
علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید