مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش میز اتو جمع شو

آنچه در این مقاله می خوانید...

میز اتو جمع شو میز اتو جمع شومیز اتو جمع شو نکاتی در مورد اتو کشیدنمیز اتو جمع شو خرید میز اتو جمع شو
میز اتو جمع شو

خرید و فروش میز اتو جمع شو در تمامی فروشگاه¬های مطمئن و معتبر کشور انجام میپذیرد. میتوانید به راحتی و با صرف کمترین هزینه به یکی از آنها مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

میز اتو جمع شو

میز اتو جمع شو

میزهای اتو یک ابزار ضروری برای خانه¬های ما هستند، حتماً شما هم با مشکلات و دردسرهای اتو کردن لباس¬ها بعد از شستشو دست و پنجه نرم کرده¬اید.
میزهای اتو طراحی شده¬اند تا مشکلات اتو کردن را به حداقل برسانند و به ما کمک کنند این کار را با حداکثر امنیت و راحتی انجام دهیم.
میزهای اتو در انواع مختلفی در بازار هستند که میتوان به صورت خلاصه به دسته¬های زیر تقسیمشان کرد:

  •  میزهای اتو ساده
  • میزهای اتو کمد دار
  • میزهای اتو تاشو یا جمع شو

میزهای اتوی ساده همان میزهایی هستند که پایه دارند و روی این پایه¬ها یک صفحه¬ی تخت سوار میشود که عمل اتو کشیدن روی آن انجام میگیرد.
میزهای اتوی کمد دار میزهای اتویی هستند که با تعبیه¬ی کمد و کشو در فضای خالی زیر میز اتو، هم استفاده¬ی بهینه¬ای از فضا دارند و هم ارتفاع مناسبی برای کار با اتو در اختیار شما قرار میدهند.
درنهایت میزهای اتوی تاشو یا جمع شو برای کاربرانی مناسب است که میخواهند فضای کمی به اشغال میز اتو دربیاید. این جور میزها به گونه¬ای طراحی شده¬اند که به راحتی باز و بسته میشوند و هنگام بسته شدن فضای بسیار کمتری نسبت به دو مدل قبل اشغال میکنند.

میز اتو جمع شو

نکاتی در مورد اتو کشیدن

وقتی میخواهید لباس خود را اتو کنید، میتوانید یک تکه فویل آلومینیومی زیر لباس خود قرار دهید، به این صورت وقتی که اتو میزنید این ورقه گرما را به خوبی به لباس انتقال داده و برمیگرداند که باعث میشود لباس راحت¬تر و سریع¬تر اتو شود و علاوه¬برآن طرفی از لباس که روی ورق فویل هست هم اتو میشود و نیازی به اتوی دوباره ندارد.
اگر رویه¬ی میز اتو شسته شده، آن را همان طور خیس روی میز اتو قرار دهید تا همانجا خشک شود.
برای راحت¬تر اتو کردن سرآستین¬ها و سریقه¬ها میتوانید یک حوله را در این قسمت¬ها لوله کرده و قرار دهید و سپس اتو کنید.
لباس را از چپ به راست اتو کنید نه از بالا به پایین چراکه به این شکل هم سطح بیشتری از لباس روی میز قرار دارد و هم لباس کمتر از روی میز اتو لیز میخورد.
هنگام اتو کردن لباس¬های بلند مراقب باشید که انتهای آنها روی زمین کشیده و کثیف نشود. به این منظور میتوانید زیر میز اتو یک پارچه¬ی بزرگ و تمیز پهن کنید.

میز اتو جمع شو

خرید میز اتو جمع شو

برای خرید انواع میز اتو جمع شو در طرح¬ها و رنگ¬های مختلف میتوانید به سایت¬های اینترنتی فروش این کالا مراجعه کنید و کالای خود را با بهترین کیفیت و مناسب¬ترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید