مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم بند رخت بالکنی تمام استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

محل قرار دادن رخت آویز آپارتمانیتولیدکنندگان بند رخت بالکنی با جنس استیل

فروش مستقیم بند رخت بالکنی تمام استیل تمام خرده فروشان و عمده فروشان مختلفی با هدف کسب سود و فروش بیشتر انجام می شود چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با کمترین صرف هزینه محصول را تهیه کنند. بند رخت وسیله ای می باشد که انواع البسه ها برای از شستن روی آن انداخته می شوند تا خشک شوند.

فروش مستقیم بند رخت بالکنی تمام استیل

محل قرار دادن رخت آویز آپارتمانی

محل قرار دادن رخت آویز آپارتمانی محل قرار دادن رخت آویز آپارتمانی می تواند روی بالکن می باشد اما ممکن است برخی از آپارتمان ها بالکن نداشته باشند برای این منظور می توانید آن را گوشه ای از راهرو یا اتاق خواب قرار دهید. امروزه با کوچک شدن منازل و آپارتمان نشینی استفاده از انواع بند رخت آپارتمانی به طور گسترده ای افزایش یافته است که ما در زیر به انواع آن ها اشاره می کنیم:

  • بند رخت دیواری: این نمونه ها از قدیمی ترین بند رخت ها می باشند که پشت درب اتاق ها و در راهرو ها استفاده می شوند و به دلیل اندازه کوچکی که دارند فضای کمی را اشغال می کنند و دارای مدل های مختلفی مانند بند رخت تاشو می باشند.
  • رخت آویز ایستاده: این مدل همان طور که از نامش پیداست به صورت ایستاده می باشد و می توان داخل ترانس و یا پشت پنجره آن را گذاشت.
  • رخت آویز چتری: این نمونه از جدید ترین مدل ها می باشد و می تواند ظاهر آپارتمان شما را زیبا و شیک کند و شما می توانید در تمام قسمت های خانه مانند اتاق خواب آن را قرار دهید.

این محصولات در جنس های مختلفی مانند استیل، چوب و پلاستیک تولید می شوند اما به دلیل استحکام و ضد زنگ بودن استیل می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

تولیدکنندگان بند رخت بالکنی با جنس استیل

تولیدکنندگان بند رخت بالکنی با جنس استیل تولید کنندگان بند رخت بالکنی با جنس استیل با استفاده از بهترین فلز استیل، دستگاه های مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی با تجربه سعی می کنند محصولی خارق العاده و زیبایی را تولید و روانه بازارها کنند.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم بند رخت تمام استیل چون ضد زنگ می باشد بهترین گزینه می باشد و می توان در تمام شرایط آب و هوای از آن استفاده کرد، در قسمت زیرین این مدل 5 میله و در قسمت فوقانی آن 14 میله وجود دارد تا انواع البسه ها را روی آن پهن کنیم و به صورت تاشو هم تولید می شود تا در هنگام عدم استفاده بتوانیم آن را تا کنیم و گوشه ای بگذاریم که این باعث می شود فضای کمتری را اشغال کند، به طوری که این نمونه محصول 10 متر طول دارد و این باعث شده بتوانیم لباس های بیشتری را روی آن پهن کنیم تا خشک شوند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید