مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بند رخت ایستاده ویدا با ارسال رایگان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بند رخت ویدابند رخت سه طبقه چرخ دار
قیمت بند رخت ویدا

قیمت بند رخت ایستاده ویدا از درب کارخانه با ارسال مستقیم بسیار ارزان تر از دیجی کالا یا فروشگاه های فیزیکی هست. خوشبختانه تولید کننده این مدل این امکان را فراهم کرده است تا افراد بتوانند به صورت مستقیم از محل تولید بازدید و خرید کنند. همچنین ارسال به تمامی شهرها رایگان است.

قیمت بند رخت ایستاده ویدا

برای داشتن یک آپارتمان زیبا چه چیزی بیشتر از همه اهمیت دارد؟ تنها گلدان های زیبا و یا متراژ بالای منزل نیست که در زیبایی آن تاثیرگذار است. هارمونی یک خانه باید با تمام اجزایش و به خصوص لوازم خانگی رعایت شود. در این صورت است که در نگاه بیننده تحسین برانگیز خواهد بود. عجیب است که عده ای اینقدر به دنبال منزلی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد می گردند اما در نهایت داخل منزل را با بدسلیقگی دکوراسیون می کنند.

بند رخت ایستاده ویدا با توجه فراوان به جزئیات ساخته شده و هم طراحی آن به شکل زیبایی بوده و هم متریال و مواد اولیه استفاده شده در آن از بهترین مواد اولیه موجود در کشور است. این امر کمک می کند تا استفاده از آن کاری لذتبخش باشد به علاوه به دکوراسیون آسیب نمی زند.

به طور مثال این بند رخت از استیل نگیر درجه یک شرکت ساموین (sumwin) چین ساخته شده است. گرید این فولاد 304 بوده و در مناطق مرطوب قابل استفاده است و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شود. با توجه به این کیفیت ساخت قیمت بند رخت ایستاده ویدا کاملا مناسب و منطقی به نظر می رسد. به علاوه در صورتی که تمایل به خرید تکی دارید هم می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید.

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چرا قیمت بند رخت ویدا در دیجی کالا و سایر فروشگاه های اینترنتی به نسبت تولید کننده اینقدر بالاتر است که گاهی اختلاف قیمت به 40 درصد هم می رسد؟ پاسخ این سوال در این مسئله نهفته است که دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که هزینه های خود را دارد. پرسنل و نیرو برای تولید محتوا در سایت، پرسنل انبار و پردازش، هزینه ارسال و غیره. همچنین همیشه دیجی کالا مقداری سود برای خود برمی دارد. این موارد باعث می شود در صورت خرید از دیجی کالا این محصول خیلی گران تر باشد.

با توجه به جشنواره ای که در حال حاضر تولیدکننده بند رخت ویدا در نظر گرفته است ارسال تمامی مدل های بند رخت تا پایان سال رایگان است. این مزیت فوق العاده در کنار قیمت مناسب باعث شده سطح فروش این کالا به نسبت قبل 2 تا 2.5 برابر شود.

قیمت بند رخت ویدا

قیمت بند رخت ویدا

در سال های گذشته بند رخت ویدا با آهن رنگ کاری شده ساخته می شد و در نتیجه قیمت بند رخت ویدا کمی پایین تر از الان بود. اما در حال حاضر استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب باعث شده است که قیمت این محصول کمی افزایش داشته باشد. البته این افزایش زیاد نبوده و با توجه به کیفیت بسیار بالاتر ساخت کاملا قابل توجیه می باشد.

لازم به ذکر است که متاسفانه در ایران هیچ چیزی ثبات ندارد. به همین دلیل معمولا کمتر صنفی پیدا می شود که نوسان های شدید قیمت در طول ماه نداشته باشند. به همین دلیل گاهی قیمت هایی که مشتری می بیند متعلق به قبل است. به همین دلیل بهتر است تاریخ آن هم گفته شود.

در حال حاضر که در اسفند ماه سال 1400 به سر می بریم قیمت بند رخت سه طبقه ویدا که تمام استیل است 1530000 تومان است.

معمولا در این شرکت ارسال ها طبق روتین دو روز یک بار و یا سه روز یک بار صورت می گیرد. اکثر مشتریان درخواست می کنند محصول با شرکت پست و یا تیپاکس به دستشان برسد. مزیتی که پست دارد این است که قیمت خیلی مناسب تری دریافت می کند و در صورت استفاده از پست پیشتاز در زمان 48-72 ساعت معمولا بسته به دست مشتری می رسد. اما تیپاکس حدودا 2-3 برابر این هزینه را دریافت می کند و فقط کمی سریعتر بسته را می رساند. اخیرا شکایت ها از تیپاکس در شبکه های اجتماعی خیلی بیشتر شده و ظاهرا سرویس دهی این شرکت رو به افول گذاشته است.

قیمت بند رخت ویدا

بند رخت سه طبقه چرخ دار

بند رخت سه طبقه چرخ دار در مقایسه با بند رخت دو طبقه فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد. شاید یک بند رخت دو طبقه برای یک خانواده دو یا نهایتا سه نفره کافی باشد. اما اگر فرزند دیگری به خانواده اضافه شود ممکن است جوابگو نباشد.

پایه های چرخ دار به جابجایی  بند رخت کمک بسیار زیادی می کند و نیازی نیست که حتما از روی زمین بلند شود. برای خانم های باردار یا افرادی که به هر دلیل مثل جراحی قادر به بلند کردن وزن زیاد نیستند هم این چرخ ها کمک کننده و راهگشا هستند. همچنین این چرخ ها هم مثل طبقات بالا قابل جمع شدن هستند و در صورت بسته بودن جای کمی اشغال می کنند. به همین دلیل خیلی راحت می شود آن را در جایی با ابعاد بسیار کم نگه داری کرد و یا در تراس های کوچک گذاشت.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید