مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت میز اتو پارس آریا از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت میز اتو پارس آریافروش میز اتو
میز اتو پارس آریا

قیمت میز اتو پارس آریا در ایران ثابت بوده است اما برای صادرات آن به کشورهای همسایه به دلیل نوسان نرخ ارز افزایش کمی داشته است. کارخانه میز اتو پارس آریا ضمن حمایت از تولید داخل برای ارزآوری بیشتر به خارج از کشور هم صادرات دارد.

مدیریت صحیح منابع در هر حوزه ای باعث بروز خلاقیت ها و بهره وری بیشتر در آن زمینه به خصوص می شود. چند سالی است که کشور ما از واردکننده صرف لوازم خانگی تبدیل به صادر کننده هم شده است. البته در بسیاری از لوازم خانگی هنوز هر ساله مقدار زیادی واردات داریم. اما در وسایل ساده تر که تولید آن نسبتا راحت تر است خوشبختانه روند صادرات رشد زیادی داشته است.

در حوزه مصنوعات فلزی هم می توان به وضوح این روند را مشاهده کرد.

در این زمینه قیمت میز اتو پارس آریا به نسبت همه شرکت های دیگر از ثبات بیشتری برخوردار بوده و در ارسال کالا به خارج از کشور هم فعال تر است.

این امر تا حد زیادی مرهون نیاز بیشتر به این کالا می باشد. افزایش سریع تقاضا در زمینه انواع میز اتو به دلیل رشد شهرنشینی بوده است.

قیمت میز اتو

قیمت میز اتو پارس آریا

بر حسب نوع مدل قیمت میز اتو پارس آریا با هم متفاوت است. در حال حاضر حدود 8-9 مدل کار جنس خوب توسط این کارخانه تولید می شود که فروش بسیار بالایی دارند. فاکتورهای مهمی مانند مواد اولیه، بسته بندی، کیفیت مونتاژ در قیمت تاثیرگذار هستند. مهمترین عامل در قیمت یک میز اتو صفحه آن است. در حال حاضر بیشتر تولیدات پارس آریا صفحه های چوبی هستند که بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

اما بر طبق سفارش مشتری همیشه گزینه های صفحه پلاستیکی یا فلزی هم در دسترس هستند. البته این در صورتی هست که مشتری در حجم عمده و تعداد بالا اجناس را خرید کند.

در حال حاضر میز اتو پایه بلند در سه مدل تولید می شود که از 165 هزار تومان تا 188 هزار تومان قیمت دارند. این اعداد برای مدل های صفحه چوبی هستند در صورت استفاده از صفحه های پلاستیک نشکن ABS قیمت ممکن است تا 292 هزار تومان افزایش پیدا کند. حضور پررنگ نمونه های خارجی در بازار باعث شده است که نمونه کارهای داخلی همواره با خارجی ها مقایسه شود.

از این رو تولید کنندگان داخلی هم سعی می کنند از کیفیت های بهتر مواد اولیه استفاده کنند تا محصول بهتری به دست مشتری برسد. البته تک و توک هستند افرادی که برای مشتری ارزش کمی قائل هستند و به اصطلاح کار بزن دررو می سازند. اما واقعا در این صنف این افراد کم هستند.

بالابردن سطح رفاه و آسودگی در جامعه از مزیت های عصر صنعتی است که برای هر کاری وسیله ای اختراع شده است. در گذشته کار اتو کردن دشوار بود و به سادگی انجام نمیشد. در حال حاضر انواع و اقسام مدل های میز اتو باعث شده اتو کردن به کاری فرح بخش و راحت تبدیل شود. سرمایه گذاری در جهت توسعه و گسترش این صنعت به یک رویکرد معمول در بین تولیدکنندگان تبدیل شده که بسیار امیدوار کننده است.

قیمت میز اتو پارس آریا

فروش میز اتو

در بازار رقابتی این روزها معمولا فروش میز اتو به صورت کلان و عمده کاری دشوار شده است. تولید کنندگان میز اتو باید بهترین کیفیت ها را با قیمت های کاملا رقابتی ارائه دهند تا مشتری قانع شود که میز را بردارد. یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش کاهش قیمت است. در این صورت تعداد بیشتری از افراد مایل به خرید شده و از این طریق می توان سود را افزایش داد.

میز اتو پارس آریا

در حجم های بالا که به صورت کانتینر و صادرات وجود دارد و برای کشورهای خارجی است، معمولا مشتری یک نفر را به عنوان نماینده می فرستد تا از کارخانه بازدید کند و از روند کار مطلع شود. همچنین گاهی نیاز به امضای قرارداد وجود دارد. که پس از تنظیم بند ها به امضای طرفین می رسد. البته گاهی دیده شده است که افراد تازه کار بدون اطلاع از این که قرارداد چیست و کاربرد آن در کجاست درخواست امضای قرارداد دارد.

در خریدهای معمول نیاز به هیچ قراردادی نیست چون مشتری وجه خود را پرداخت می کند و محصول خود را می برد. اما در صورتی که در آینده تعهدی وجود داشته باشد مثل تامین مقدار مشخصی از اجناس با قیمت مشخص شده در این صورت قرارداد معنی پیدا می کند.

ارسال نماینده از نزدیک این مزیت را دارد که می توان خیلی راحت ادعای تولیدی را سنجید و دید که آیا حرف و عملش یکی است. همچنین اگر جایی از محصول نیاز به تغییر داشت خیلی ساده و شفاف می توان آن را بیان کرد. مثالی در این باره این است که پخش های بزرگ کشور عراق معمولا درخواست می کنند تا پوستری اختصاصی برای خودشان طراحی و ساخته شود. این پوستر و مارک که به زبان عربی نوشته می شود می تواند برای بازاریابی و فروش کالا در عراق کار آن ها را راحت تر کند و اعتماد بیشتری جلب کند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید