مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز صادرات میز اتو یونیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت استفاده از میز اتو چیست؟عرضه کنندگان میز اتو یونیک

برندهای متفاوت و بسیاری در زمینه میز اتو هم اکنون در مناطق مختلف کشور فعالیت می کنند و توسط نمایندگی پخش و فروش به مشتری تحویل داده می شوند. یکی از مارک های جالب و با کیفیت که با قیمت عمده  در اختیار متقاضیان کل کشور قرار گرفته است و بسیار هم مرغوب و محبوب مشتریان می باشد میز اتو یونیک است. این محصول در سال های اخیر به کشور های دیگر صادر می شوند و ارزآوری خوبی را به همراه دارد.

 

علت استفاده از میز اتو چیست؟

 

صفحه اتو به طور کلی یک تخته یا فلز بزرگ و مسطح است که با یک بالشتک ضد حرارت پوشانده شده است که ممکن است لباس یا پارچه های آن به طور ایمن اتو شود. صفحات اتو مدرن تعداد شگفت انگیزی از اشکال دارند.

صفحه اتو استاندارد و ارزان آمریکایی دارای دو قسمت اصلی است و شامل یک تخت صاف برای اتوکشی و پایه های تاشو است که برای نگهداری آسان لولا می شوند یا به قسمت بالایی می ریزند و به پایین متصل می شوند. قسمت بالای صفحه استاندارد آمریکایی عموماً یک تشت مسطح است که ممکن است دارای سوراخ هایی باشد تا در هنگام ساخت رنگ از بین برود یا گرما را از اتو بخار موجود در آن پخش کند. پاها به طور کلی سبک و لوله ای هستند و دارای پایه های بالشتکی هستند تا کف آنها را از بین نبرد. تخته های اتو خانگی گرانتر ممکن است میزهای مشبک با تاپ های فلزی منبسط شونده برای جای دادن اجناس بزرگتر برای اتو کردن باشد. از هر نوع پیکربندی که باشد، هر صفحه اتو ساخته شده از فلز باید دارای یک پد و روکش باشد تا بستر فلزی صفحه اتو از اتو خیلی داغ نشود.

بیشتر صفحه های اتو با پد کف و روکش تزئینی به فروش می رسند. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت صفحات اتو، پرچ های فلزی، نوک پلاستیکی یا لاستیکی در قسمت های ایستاده صفحه اتو، رنگ بر پایه روغن (به صورت پودر یا به صورت مایع) و مواد چربی زدایی است که بر روی قطعات فلزی پاشیده شده است.

عرضه کنندگان میز اتو یونیک

 

فروش میز اتو ایستاده در تمام لوازم خانگی های کشور انجام می پذیرد.اما اگر به دنبال یک خرید مطمئن و ارزان هستید بهتر است از فروشگاه های ما هم دیدن بفرمایید. در فروشگاه های ما هم امکان خرید حضوری و هم خرید مجازی فراهم شده است. حتی اگر به دنبال خرید مجازی هم نیستید بهتر است ابتدا از فروشگاه های مجازی ما دیدن کنید و شناسنامه اصل بودن میز اتوهای ما را بررسی کنید. در صورتی که میز اتو ها را به صورت عمده خریداری کنید می توانید میز اتو ارزان تر خریداری کنید و از تخفیفات فروش ویژه بهره مند شوید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید