مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید میز اتو ارزان در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع میز اتوتولید میز اتو
تولید میز اتو

کارخانه تولید میز اتو پایه بلند و کوتاه در تهران می تواند سالانه حجم زیادی از مواد اولیه را به محصول نهایی تبدیل کند و آن ها را برای صادرات به کشورهای همسایه آماده کند. این میز اتو ارزان بوده و با توجه به کیفیت آن ها کاملا می تواند با نمونه های اروپایی رقابت کند.

کارخانه تولید میز اتو

همانطور که می دانید در امر صادرات و واردات بین کشورها دسترسی به آب های آزاد مزیت بزرگی است و کشوری که به آب های آزاد و اقیانوس ها دسترسی دارد می تواند مسیرهای تجارت را بسیار ارازنتر طی کند. کشور ما نیز هم از نظر دسترسی به آبهای آزاد در جنوب کشور موقعیت ژئوپلیتیکی بسیار خاص و استراتژیکی دارد. همچنین ایران از طریق ترکیه به اروپا متصل می شود و از طریق افغانستان به چین راه دارد.

این موقعیت خوب می تواند زمینه ساز تحولات خوبی در زمینه صادرات و تولید کارخانه میز اتو در تهران، تبریز، اصفهان و دیگر شهرهای صنعتی ایران باشد.

با این وجود این امر به سادگی صورت نمی گیرد و حتما لازم است که همکاری های لازم بین بخش های مختلف صورت بگیرد. مثلا تولید کننده میز اتو پایه بلند باید جنس مرغوب و باکیفیت تحویل مشتری خارجی بدهد تا مشتری جذب شود و یک صادرات مداوم صورت بگیرد. نقش دولت این است که مواد اولیه با کیفیت را به صورت دست اول به کارخانه تولید میز اتو برساند و همچنین در امر صادرات نقش تسهیل کننده داشته باشد.

انواع میز اتو

انواع میز اتو در ایران قابلیت ساخت و تولید دارد. اما مهم این است که مشتریان خرده و خانه دار کدام مدل را می پسندند. به همین دلیل بهتر است که طبق نظر و سلیقه کارخانه میز اتو، تولیدات خود را هماهنگ کند. متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان تهران هستند که فروش خوبی ندارند و مدام از این قضیه ناله می کنند و شاکی هستند. اما وقتی از آن ها پرسیده می شود که آیا از مشتری ها نظرسنجی می کنید که کدام مدل را می پسندند با تعجب جواب می دهند که خیر مگر این کار هم لازم است.

حتما می دانید که نظرسنجی از مشتریان و جلب رضایت آنان از نان شب هم واجب تر است. زیرا هیچ کسب و کاری بدون مشتری قادر به ادامه دادن نیست. بعضی از تولیدکنندگان میز اتو هم اصلا برخورد خوبی با مشتری ندارند تا مشتری ترغیب شود که مجدد خرید کند. یعنی مشتری فقط یک بار خرید می کند و بعد حتی ممکن است سراغ جنس های خارجی برود جایی که خارجی ها بلدند خیلی خوب مشتریان را وفادار کنند.

به هر حال انواع میز اتو در ایران به چند نوع تقسیم بندی می شود:

بر اساس اندازه پایه

  • پایه بلند
  • پایه کوتاه

بر اساس جنس صفحه

  1. صفحه چوبی
  2. صفحه پلاستیک ABS
  3. صفحه فلزی
  4. صفحه توری
بعضی از مدل های میز اتو هستند که به صورت خیلی خاص ساخته می شوند. برای نمونه مدل هایی هستند که از چین به صورت محدود وارد می شوند و قابلیت استفاده به صورت نردبان هم دارند. یا مثلا مدل هایی هستند که در داخل کمد نصب می شوند و بعد از استفاده خیلی راحت داخل کمد تا می شوند.

به هر حال کارخانه تولید میز اتو در این زمینه همواره نوآوری های گوناگون به خرج می دهد تا بتواند بخش بیشتری از بازار را از آن خود کند.

تولید میز اتو

تولید میز اتو در نگاه اول بسیار ساده و آسان به نظر می رسد. اما اگر سری به کارخانه زده باشید متوجه می شوید که چه دستگاه های پیچیده ای با کارگران ماهر و فنی باید دست به دست هم بدهند تا وسیله ای مثل میز اتو پایه بلند ساخته شود. به طور مثال تنها یک قلم از وسایل تولید میز اتو قالب صفحه آن است.

ساخت این قالب هزینه ای حدود 400 میلیون تومان دارد و چندین ماه زمان لازم دارد تا قالب ساز بتواند به درستی آن را پیاده سازی کند و اشکالات آن را سپس برطرف کند. این قالب سپس باید به دست تزریق کار پلاستیک داده شود تا کفه ها را درست کند. این مرحله هم بستگی به حجم کار تزریق کار دارد و ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد.

مراحل دیگر شامل رنگ کاری استاتیک، ابرگذاشتن، دوختن پارچه، مونتاژ، بسته بندی و غیره می شود. هر کدام از این مرحله ها دردسرها و مشکلات خاص خود را دارد و به این آسانی نیست. پس از این جا متوجه شدیم که ساخت و تولید یک میز اتو تا چه اندازه مراحل سخت دارد.

به همین دلیل یک کارخانه دار به اندازه کافی چالش های خود را دارد و بهتر است دولت تا جایی که می تواند به جای ایجاد مشکلات و قوانین دست و پا گیر برای این صنف زحمت کش تسهیلات در اختیار آن ها قرار دهد تا رشد بیشتری برای کشور اتفاق بیفتد و چند جوان در کارخانه های کشور مشغول به کار شوند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید