مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده نردبان فلزی خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عمده نردباننردبان خانگی
قیمت نردبان

قیمت عمده نردبان 3 پله تا 8 پله با تخفیف ویژه برای این فصل از تولید کننده نردبان فلزی خانگی قابل تهیه کردن است. این مدل های جدید کاملا بدون لرزش بوده و با استفاده از جدیدترین فناوری های برش کاری و خم کاری از استحکام بسیار بالاتری به نسبت قبل برخوردار است.

قیمت عمده نردبان

معمولا نردبان های خانگی برای مشتریانی که مدت زیادی است از آن ها استفاده می کنند کاملا شناخته شده است و نیازی به معرفی ندارد. اما بعضی از فروشندگان لوازم خانگی که تازه به بازار وارد شده اند و اصطلاحا دارند خاک بازار را می خورند اگر با ویژگی های این کالاها آشنا باشند بهتر می توانند قیمت عمده نردبان را تخمین بزنند تا وقتی از فروشنده سوال می کنند بدانند که این خرید منصفانه است یا نه.

در حال حاضر در بازار ایران دو نوع نردبان بیشتر از همه خودنمایی می کنند و عمده بار بازار همین دو مدل است. البته مدل های متفرقه و کمتر شناخته شده تری موجود هستند که به علت ناچیز بودن حجم بازارشان از آن ها فاکتور گرفته می شود. این دو مدل عبارتند از نردبان آهنی و نردبان آلومینیومی.

در گذشته تنها نردبان آهنی موجود بود. این نردبان ها در گذشته زمخت و سنگین بودند و افراد مسن یا بانوان به راحتی قادر به حمل آن ها نبودند. با گذشت زمان و ایجاد نیاز بیشتر دربازار نردبان های سبک تر آهنی به بازار آمد که قیمت عمده نردبان را کاهش چشمگیری داد زیرا از فلز کمتری در آن استفاده شده بود. البته بحث استحکام جای خود را دارد و این نردبان هم باید حداقل تحمل وزن 150 کیلوگرمی را داشته باشد.

بعد از آن نوبت به نردبان های آلومینیوم رسید که بسیار سبک تر از نسل قبل بوده و حتی بچه های کوچک هم می توانند آن را حمل کنند. استفاده از آلومنیوم علاوه بر سبکی فوق العاده، استحکام و زیبایی چشمگیری هم به آن داده است. البته قیمت عمده نردبان در این حالت قطعا بیشتر است و مناطق با اقتصاد ضعیف تر آن را نمی پسندند.

قیمت نردبان

قیمت عمده نردبان

متاسفانه از ابتدای سال 1397 بازار ایران دچار نوسان های شدید شد و تا امروز که در سال 1401 هستیم هنوز به طور کامل درست نشده است. قیمت عمده نردبان هم وابستگی زیادی به قیمت ارزهای خارجی و به خصوص دلار دارد. از این رو قیمت ها معمولا هر چند روز دستخوش تغییرات کم و زیاد می شود که عموما رو به افزایش است تا کاهش. از این مورد که بگذریم قیمت نردبان فلزی خانگی به مواد اولیه استفاده شده در آن و کیفیت ساخت هم بستگی زیادی دارد.

در حال حاضر نردبان های آلومینیومی حدودا 2 تا 2.5 برابر نردبان های آهنی قیمت دارند. البته توجه داشته باشید که همه این مدل های آلومینیومی لزوما چون گرانتر هستند کیفیت بهتری ندارند. بلکه باید مورد به مورد بررسی شوند تا در نهایت یک مدل خوب و ارزشمند تهیه شود.

با این حال ارزش خرید مدل های آهنی بیشتر از آلومینیوم است. زیرا با نصف همان هزینه کارایی یکسانی را ارائه می کند و فقط کمی سنگین تر است. در این جا هم باید به کیفیت رنگ کاری و استحکام پله ها دقت کرد. همچنین نردبان نباید هیچ لقی و یا لرزشی داشته باشد. داشتن این موارد ضعف بزرگی محسوب می شود و بسیار خطرناک است.

قیمت نردبان

نردبان خانگی

چه برای عوض کردن یک لامپ ساده و چه برا نصب و باز کردن پرده ها همواره وجود یک نردبان خانگی در منزل ضرورت دارد. به خصوص الان که اکثر مردم شهر نشین شده اند و در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند. دیگر کمک خواستن از همسایه ها به نسبت قبل خیلی کمتر شده و افراد ترجیح می دهند خودشان همه وسایل را داشته باشند.

برای منازل کوچکتر که فضای کمی را دارند نردبان های تاشو عرضه شده که بعد از استفاده قابلیت جمع شدن دارند و می توانند خیلی راحت در گوشه ای از منزل یا انباری جا داده شوند. این مدل ها از سیستم های متفاوتی استفاده می کنند ولی اکثرا به عنوان تلسکوپی شناخته می شوند زیرا مانند تلسکوپ درون خود جمع می شوند.

هر چند در حال حاضر پرمصرفترین نردبان نوع خانگی است. اما بد نیست بدانید که نردبان های مخابراتی و نردبان های صنعتی هم بخش بزرگی از تولیدات کشورمان را تشکیل می دهد که به کشورهای دیگر هم صادر می شود. همچنین فروش عمده بند رخت برای کشورهای عربی ارزآوری خوبی دارد. بنابراین با افزایش فعالیت در زمینه لوازم آشپزخانه می توان هم درآمد خوبی برای کشور ایجاد کرد و هم اشتغال را برای افرادی که در کشور جویای کار هستند فراهم کرد.

از آنجا که هیچ کار بزرگی به تنهایی امکانپذیر نیست بنکداران و صادرکنندگان نیز می توانند در این کار سهیم باشند و به جای واردات کالاهای چینی و دیگر کشورها که باعث خروج ارز می شود به صادرات بیاندیشند که رشد اقتصادی همه جامعه در گرو آن است و با وجود تلاش صنعتگران امکانپذیر شده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید