مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت جنجالی بند رخت آپادانا تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بند رخت آپاداناویژگی های بند رخت تاشو آپادانا

قیمت بند رخت آپادانا جدیدا اعلام شده که برای تولید کنندگان بند رخت تاشو تا حدودی عجیب و جنجالی است. در شرایط حال حاضر بازار که مردم خریدهای شب عید را انجام می دهند ارائه تخفیف های جذاب به مشتری برای رشد فروش ماهانه کاملا موثر است.

قیمت بند رخت آپادانا

بازار بند رخت افت و خیز زیادی را تجربه کرده است. در گذشته تنها چند مدل محدود از این کالا وجود داشت. در حالی که در این سال ها مدل ها گسترده تر شده است. همچنین شاهد هستیم که قیمت بند رخت آپادانا با کاهش چشمگیری رو به رو بوده است و به خاطر شب عید می تواند در حجم های بالا محصولات خود را به مغازه داران و پخشی ها و بنکداران عرضه کند. قیمت بند رخت آپادانا تنها 60 هزار تومان است. البته می توانید در حجم های سنگین قدرت چانه زنی بیشتری داشته باشید.

قیمت بند رخت آپادانا

ویژگی های بند رخت تاشو آپادانا

  1. دارای 5 میله در هر بال
  2. داشتن پولکی های مقاوم
  3. اندازه استاندارد
  4. گارانتی 1 ساله
  5. رنگ استاتیک نسبتا مات

قیمت بند رخت آپادانا

در گذشته مردم از طناب رخت استفاده می کردند که در حیاط لباس ها را آویزان می کردند. اما به دلیل این که کمتر فردی در شهرهای بزرگ و کوچک این قدر فضا در اختیار دارد مردم بیشتر از پیش تمایل به استفاده از بند رخت تاشو دارند. ویژگی های بند رخت آپادانا باعث می شود که عمر آن طولانی شود و تا سال ها در منزل کارکرد خود را حفظ کند. با این حال یک آیتم منفی که درباره این مدل وجود دارد این است که رنگ آن زیاد براق نیست.

شاید در نگاه اول موضوع کم اهمیتی به نظر برسد ولی حتما این موضوع را در نظر بگیرید که تا سال ها قرار است این محصول را استفاده کنید و از دیدن کارایی آن لذت ببرید. برای مشاوره و  خرید بند رخت آپارتمانی به صورت مستقیم مشتریان عمده می توانند با کارشناسان مرکز زیباراد در ارتباط باشند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید