مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش بند رخت استیل مدل تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ابعاد انواع بند رختعرضه کنندگان بند رخت استیل کلاسیک

امروزه به دلیل کمبود فضا، استفاده از بند رخت های تاشو بسیار رایج شده است. قیمت آن ها به توجه به سایز و کیفیت متفاوت است. قیمت فروش بند رخت استیل مدل تاشو نسبت به سایر انواع مدل ها گران تر می باشد اما تولیدات داخلی با قیمت ارزان تری این محصول را به فروش می رسانند. بند رخت کلاسیک از باکیفیت ترین نمونه های داخلی می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

قیمت فروش بند رخت استیل مدل تاشو

بررسی ابعاد انواع بند رخت

بررسی ابعاد انواع بند رخت همان طور که گفته شد بند رخت ها در ابعاد مختلفی وجود دارند که هر شخصی با توجه به نیاز خود آن را انتخاب می کند. البته بعضی از سایز هل برای مکان ها و لباس های خاصی تولید شده اند.

به عنوان مثال بند رخت های تاشوی دیواری، این بند رخت با استفاده از پیچ و مهره حتما باید به دیوار چسبانده شود. این نوع بند رخت برای تراس و اتاق های خشک کن مناسب هستند.

بند رخت های زمینی تاشو خود در ابعاد مختلفی هستند. مثلا بند رخت هایی وجود دارد که باز شوند نیاز به فضای 4 الی 5 متری دارد. این بند رخت ها برای خشک کردن انواع لباس ها، لباس های زیر، جوراب و … مناسب است.

برخی دیگر از این محصول مناسب فضای های کوچک تر هستند که به عنوان بند رخت کودک نیز شناخته شده می باشند. اگر فضای کافی ندارید می توانید از آن ها استفاده کنید، مسلما لباس های کمتری را می توانید خشک کنید.

بند رخت فلزی یا همان استیل متنوع ترین نوع این محصول می باشد. نوع دیگری از آن ها، رو شوفاژی هستند. به نحوی که فقط چند بند دارند و ابعاد کوچکتری دارند و فقط فضای روی شوفاژ را اشغال می کنند و برای لباس هایی که نیاز به خشک شدن سریعتر دارند گزینه بسیار مناسبی است.

ابعاد این محصول به نحوی طراحی شده که فاصله بین لباس های نمدار مناسب باشد تا با جریان هوا به سریع تر خشک شدن لباس ها کمک کند. تعداد بند رخت مهم ترین عامل در ابعاد آن هاست.

عرضه کنندگان بند رخت استیل کلاسیک

عرضه کنندگان بند رخت استیل کلاسیک بند رخت های استیل کلاسیک در سال های اخیر جایگزین بسیار خوبی برای نمونه های پلاستیکی شده است. اگر چه قیمت آن قدری گران تر است اما خرید آن عمری می باشد و هرگز زنگ نمی زند و نمی شکند.

عرضه کنندگان این محصول، همان نمایندگان فعال و معتبر کارخانه های تولید کننده می باشند که به صورت اینترنتی کار خود را گسترش داده اند.

این مراکز به عنوان پل ارتباطی بین تولید کننده و خریدار عمده هستند که محصول را با کمترین سود و نازل ترین قیمت به دست خریدار عمده می رسانند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید