مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بند رخت استیل ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده بند رختانتخاب بند رخت استیل
فروش بند رخت استیل

فروش عمده بند رخت به صورت مستقیم از تولیدکننده به پخش ها و مغازه داران سراسر کشور صورت می گیرد تا بهتر بتوانند هزینه های خود را کنترل کنند و علاوه بر قیمت ارزان بند رخت استیل از ارسال سریع و به موقع با باربری های میدان شوش بهره مند شوند.

فروش عمده بند رخت

چند سالی است که طناب های رخت آویز قدیمی جای خود را به بند رخت استیل داده اند و فروش عمده بند رخت حتی برای شهرستان های دور توسط کارخانه های بزرگ و مهم این حوزه صورت می گیرد. به دلیل این که تهران مرکز اقتصادی و سیاسی کشور است و یک قطب اقتصادی محسوب می شود باربری های زیادی هستند که خدمات حمل و نقل و ارسال بار خرده و عمده را انجام می دهند.

به همین دلیل معمولا ارسال بار از تهران به سراسر کشور به صورت مستقیم صورت می گیرد و هزینه های پایین تری هم به نسبت شهرستان ها دارد.

به علاوه برای فروش عمده بند رخت این هزینه ارسال ارزانتر هم هست. همیچنین انجام سفارشات توسط کارخانه در مدت زمان تعیین شده هم اهمیت خیلی زیادی دارد و باعث می شود به خصوص در ایام پایان سال یا دیگر زمان های شلوغ اجناس به دست خرده فروشان یا پخش ها برسد.

تمامی این موارد باعث می شود رضایتمندی مشتریان از کالاها بیشتر شود و در وقت و زمان و انرژی آن ها صرفه جویی صورت بگیرد. به صورت کلی با داشتن یک سیستم یکپارچه از حسابداری تا تحویل کالاها خیلی از مشکلاتی که تولید کننده با آن ها دست و پنجه نرم می کند می تواند برطرف شود.

فروش بند رخت استیل

فروش عمده بند رخت

فروش عمده بند رخت برای تولیدی های مختلف فرق دارد. بعضی از تولیدکنندگان مصنوعات فلزی هستند که 10 کارتن به بالا را عمده محسوب می کنند و برای آن تخفیف بیشتر در نظر می گیرند. برخی دیگر 10 کارتن را خرده محسوب می کنند و حجم نیسان به بالاتر را فروش عمده بند رخت در نظر می گیرند. اگر کنجکاو شده اید یک نیسان معمولی حدود 50 کارتن بند رخت استیل جا می گیرد. بعضی از تولید کنندگان بند رخت ارزان فقط به صورت صادراتی و در حجم تریلی کار می کنند.

در هر صورت هر چه مقداری خرید فرد بیشتر باشد تخفیف حجمی بیشتری می تواند بگیرد و در قیمت نهایی کالا تاثیرگذار است. در بازار همه نوع فروش دیده می شود. تولید کنندگانی هستند که حاضرند به صورت چکی یا امانی یا به شرط فروش اجناس خود را در اختیار مشتری قرار دهند. سایرین فقط به صورت نقدی کار می کنند. در صورت خرید به صورت نقد و در حجم بالا می شود تخفیف های بیشتری هم گرفت.

کارخانه های بزرگ تولید بند رخت و میز اتو پایه بلند در خاتون آباد و پاکدشت تهران واقع شده اند. به همین دلیل بورس و مرکز مصنوعات فلزی در ایران هستند. همچنین شهرهای تبریز، مشهد، نیشابور، اراک و قم از مراکز مهم تولید بند رخت هستند. ایجاد یک بستر مناسب برای صادرات این محصولات به بازارهای کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر می تواند مشکل اشتغال و فقر و بیکاری را برطرف کند.

فروش بند رخت استیل

انتخاب بند رخت استیل

بند رخت استیل همیشه استیل نیست! بله این واقعیت است در بازار انواع بند رخت آهنی به نام استیل فروخته می شود. معمولا مشتریان عمده فروش یا مغازه داران از انواع جنس بند رخت اطلاع دارند و کیفیت هر کدام را می دانند. اما مشتریان خرده و تکی که یک بار در طی چند سال برای خرید مراجعه می کنند کیفیت های مختلف را نمی شناسند و به دلیل قیمت بالاتر جنس استیل ممکن است سراغ اجناس آهنی ارازن بروند. مدل های آهنی با رنگ کاری الکترواستاتیک پودری رنگ می شوند و سپس در کوره تا دمای 250 درجه سانتیگراد پخته می شوند. از نظر ظاهری تفاوت آهنی و استیل خیلی کم است. به خصوص اگر از رنگ های ترکیه ای استفاده شود.

بنابراین این جا نقش فروشنده پررنگ می شود که بتواند تفاوت کیفیت بند رخت استیل را با بند رخت آهنی استاتیک به مشتری توضیح دهد. البته این امر به معنی این نیست که حتما فرد باید بند رخت استیل را انتخاب کند بلکه آگاهی مهم است که بتواند بر اساس میزان بودجه ای که در نظر گرفته بهترین گزینه ممکن را از بین کالاهای موجود برگزیند.

متاسفانه چند سالی است در بازار لوازم خانگی نوسان های شدید قیمتی حاکم است و حتی می توان گفت نوسان نیست بلکه فقط افزایش قیمت بدون کاهش است. این مورد باعث شده است اعتماد بین تولید کننده و پخش و مغازه دار کمتر از قبل باشد و هر کسی نگرانی از تامین شدن کالا در آینده دارد.

به طور مثال ممکن است مغازه دار یک مدل میز اتو پایه کوتاه به صورت عمده خرید کرده باشد. اما با افزایش قیمت تولید مجبور شود بالاتر از قیمت قبل به فروش برساند. زیرا اگر به همان قیمت بفروشند دیگر نمی تواند آن را جایگزین کند و با همان پول باید تعداد کمتری دریافت کند و در نتیجه به جای سود کردن ضرر کرده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید